Felanmälan görs enklast genom att du fyller i formuläret nedan:
Var noga med att lämna uppgifterna namn, adress, telefonnummer samt vad anmälan gäller. Är det en anmälan i ett allmänt utrymme så var extra noga med att beskriva felet och exakt placering. Särskilt viktigt är det att lämna kontaktuppgift dagtid. Felanmälan via vårt formulär går direkt till respektive fastighetsskötare vilket ger den snabbaste servicen. Du erhåller också en bekräftelse via email på att felanmälan har nått oss. Har du angett ett fel som berör din bostad kommer fastighetsskötaren att ta kontakt med dig för att bestämma tid.
Formulärtips
Du kan också ringa in din felanmälan vardagar mellan kl. 07.00-11.00 och 12.00-16.00 på telefon 031- 704 41 30 (knappval 1). Du kommer få olika områdesval, se nedan för att få reda på vilket område du tillhör. Om fasighetsskötaren inte kan ta ditt samtal, försök igen lite senare. Vid akuta fel under arbetstid efter felanmälans öppetider ringer till kontoret på 031- 704 41 30 (knappval 3).
Efter kontorstid felanmäls direkt till Avarn på 010- 222 3820. Obs med akuta fel menas det som inte under några omständigheter kan vänta till nästa vardag. Tänk på att missbruk kan debiteras er.
Vid felanmälan gällande skadedjur klicka här eller gå in på fliken Felanmälan - skadedjur under rubriken Hyresgästservice.
Fastighetsskötarområden:
Område 1: Armlängdsgatan, Distansgatan,
Kommendörsgatan, Djurgårdsgatan,
Karl Johansgatan, Lilla Gatan, Nordostpassagen,
Nordhemsgatan 33.
Område 2: Waernsgatan, Mintensgatan,
kvarteren: Knappnålen, Lintotten, Synålen och
Segelgarnet i Lunden.
Område 3: Prinsgatan, Vegagatan, Jungmansgatan,
Fjällgatan, Nordhemsgatan 44 och Linnégatan.
Område 4: Kolonigatan, Örnehufvudsgatan,
Meijerbergsgatan, Sveagatan, Majorsgatan
och Sjöporten
Bolaget vi anlitar för fastighetservice heter Dine Bygg & Fastighetsservice AB.